VIII Assemblea General Ordinària (AGO 2020)

Map Unavailable

Date/Time
Date(s) - 19/03/2020 - 22/03/2020
All Day

Categories No Categories


. En aquest enllaç teniu accés a tota la documentació necessària:

  •  Reglament de l’Assemblea General.
  •  Proposta de Full de Ruta.
  •  Proposta de reforma parcial dels Estatuts i Reglament de Règim Intern segons el que es va aprovar a la darrera Assemblea General.
  •  Els documents de balanç, pèrdues i guanys i pressupost.
  •  L’informe de gestió econòmica i l’informe de gestió del Secretariat Nacional.
  •  L’enllaç a la consulta de cens.

Estigues atent a les convocatòries, i aprofita per revisar ara la teva inscripció al cens en aquest enllaç. També pots veure a continuació un resum de tota l’activitat duta a terme el darrer any.

COM SERÀ L’AGO 

Finalment, el ple del Secretariat Nacional, reunit telemàticament aquest dissabte 14 de març, ha decidit amb un 94 % de vots a favor i cap en contra celebrar la VIII Assemblea General Ordinària de forma virtual. Aquest canvi de model evita la propagació del coronavirus, promou mesures de prevenció, implica adaptar els mètodes de treball de l’entitat a la nova situació i és una oportunitat per modernitzar l’Assemblea i facilitar encara més la participació entre els seus membres de ple dret.

La decisió s’ha pres complint estrictament els Estatuts i el Reglament de règim intern de l’entitat, que estableixen que l’Assemblea General s’ha de fer abans de la finalització del mandat del Secretariat Nacional, que enguany és el 24 de març, i que permeten que se celebri de manera virtual.

Com que és la primera vegada que farem aquesta modalitat d’assemblea general, t’enviem detalladament el funcionament del procés de votació:

Com participo en la VIII Assemblea General?

Tots els membres de ple dret de l’entitat al corrent de pagament amb data 15 de febrer tindran accés a l’aplicació habilitada per participar en la VIII Assemblea General. No cal fer cap inscripció prèvia, però sí seguir el procediment següent:

Pas 1: A partir del moment que s’obrin les votacions, cal demanar la contrasenya d’accés a través del web que facilitarem. Te l’enviarem al correu electrònic que tenim registrat.

Pas 2: Al correu electrònic hi trobaràs la contrasenya i l’enllaç a la votació. Si no reps el correu, revisa la carpeta de correu brossa.

Pas 3: Una vegada dins l’espai de votació, caldrà introduir a l’espai USUARI el teu DNI o NIE, i a CONTRASENYA, la clau que t’haurem facilitat per correu.

Seguint aquestes pautes tan senzilles ja podràs participar en l’Assemblea General.

Quins seran els dies de votacions?

A causa de la situació d’excepcionalitat i del nou format virtual que estrenarem per a aquesta edició, la jornada de votació durarà quatre dies: 19, 20, 21 i 22 de març.
Hi haurà tres blocs de votacions. A continuació te’n facilitem el calendari:

– Bloc 1: Dijous 19 de març (00.00 – 23:59)
1. Eleccio o ratificacio de la Mesa
2. Eleccio dels interventors d’acta
3. Esmenes a la totalitat a la proposta d’actualitzacio del Full de ruta
4. Esmenes a la proposta de reforma parcial dels Estatuts i del Reglament de regim intern i a la proposta de nova composicio del Secretariat Nacional

– Bloc 2: De divendres 20 de març (00 h) a dissabte 21 de març (15 h)
1. Esmenes a la proposta d’actualitzacio del Full de ruta

– Bloc 3: Diumenge 22 de març (00.00 – 23.59):
1. Presentacio i votacio de l’informe de gestio del Secretariat Nacional
2. Presentacio i votacio de l’informe economic de l’exercici
3. Presentacio i votacio de la proposta de pressupost de l’exercici 2020
4. Votació de la proposta definitiva d’Estatuts i de Reglament de règim intern
5. Votació de la proposta definitiva de l’actualització de Full de ruta
6. Presentacio i votacio de la proposta de convocatoria del proces electoral per escollir els membres del Secretariat Nacional

Per què cal votar en dies diferents?

Hi ha votacions que s’han de fer o no en funció del resultat d’una votació anterior. Per exemple, no es pot votar la proposta definitiva d’actualització dels Estatuts i del Reglament de règim intern fins que no se sàpiga si hi ha alguna esmena que s’hagi aprovat i quina és.

Al mateix temps, i com que cal posar terminis entre votacions, per facilitar la participació aquests terminis s’han allargat el màxim possible i el sistema permetrà que puguis participar a l’hora que vulguis i l’estona que et vagi bé. Així doncs, podries deixar a mitges la votació d’un bloc i reprendre-la més tard, sempre que no superis el període de votació establert per a aquell bloc.

I si no vull votar-ho tot o només em puc connectar una estona?

No és obligatori votar cada dia ni cada bloc per participar en l’Assemblea General, de la mateixa manera que no ho és en una assemblea presencial. Pots participar-hi totalment, votant cada dia i tots els blocs, o bé pots exercir el dret a vot els dies que prefereixis i en els blocs o qüestions concretes que escullis.

Però alerta: un cop votis una esmena o una qüestió determinada, el resultat es guardarà directament. Per tant, un cop hagis votat, aquest vot NO es podrà modificar.

Quan coneixeré els resultats?

Les votacions es tancaran el 22 de març a les 23.59 h. Per això, els resultats no es donaran a conèixer fins l’endemà, el dilluns 23 de març, un cop s’hagi fet el recompte i els interventors hagin validat tots els resultats.

És fiable el sistema? El meu vot és realment secret?

Sí. La Sectorial d’Informàtica de l’Assemblea ha fet una auditoria per garantir-ne la seguretat i farà un seguiment de tot el procés. A més, les interventores i els interventors en faran el seguiment per poder firmar l’acta resultant de l’Assemblea General.

De fet, aquest és el motiu pel qual no pots modificar el vot un cop l’has emès. Després de votar s’envia el sentit del vot i es comptabilitza, però no es guarda el sentit del vot per a l’usuari.

I si tinc algun dubte o alguna incidència, com podré resoldre’l?

Primer comprova el cens en aquest enllaç. Un cop comprovat, podràs resoldre qualsevol incidència o dubte per correu electrònic a cens@assemblea.cat (indicant nom, cognoms, NIF, correu i telèfon de contacte de la persona que presenta la incidència), o bé trucant de 9 a 21 h al telèfon de l’Assemblea (93 347 17 14, extensió 1090). Aquest servei estarà disponible des del dilluns 16 de març fins al diumenge 22 de març.
#SomAssemblea
Secretariat Nacional
Assemblea Nacional Catalana

Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.